Respect

Dagarna springer iväg och imorgon är det redan torsdag, yeay! Full fart på jobbet idag vilket har känts mkt bra. Var iväg på "röda konsum" och köpte varsin semla till mig och M, och jag som inte ens tycker om semlor men ska prova denna vaniljvariant. Idag blir det mkt fika för tidigare ikväll var Nadja här och då intog vi bullar och te och jag fick jättefina födelsedagspresenter i efterskott, tack så jättemkt gumman!
Nu ska jag ta och slänga ut Albin och Texas här som precis har startat värsta slagsmålet i hallen så det flyger skor åt alla håll, och snart min älsklingsmöbel också!!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Vaniljvariant?? Vaddå utan otäck mandelmassa? Intressant i så fall...

2011-01-27 @ 10:59:09
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jomenvisst! Vaniljkräm i mitten istället för äckelmassa :) Om man bakar egna kan man ju typ blanda vaniljkräm med mosade hallon eller blåbär och ha i mitten istället, mums!

2011-01-27 @ 20:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0