Mkt att se fram emot

Kollar man på en 10-dagarsprognos för Linköping så ska det bli max -5° vilket är en positiv nyhet, många dagar kommer temperaturen ligga runt nollan! Nu kastar jag ut julen (det lilla jag hade framme) och blickar framåt mot en härlig vår. Jag älskar våren (trots allergi), jag längtar efter plusgrader, fågelsång, gräsmattor, maskrosor. Jag längtar efter att kunna cykla till jobbet och gå långa promenader utan att fylla lungorna med iskall kyla. Jag längtar efter att katterna självmant vill gå ut, jag längtar efter att kunna kisa med ögonen upp mot solen och låta den värma min kind. Jag längtar efter min motorcykel lika mkt som jag längtar efter grusbilen :). Jag längtar efter att kunna ta härliga vårbilder med min systemkamera, jag längtar tills på söndag då vi ska på visning av en ny bostad, jag längtar efter att kunna stänga dörren om mig. Jag längtar efter att inte behöva borsta kattsand från fötterna när jag har varit i badrummet.

Men mest av allt längtar jag efter min familj ♥.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kommer ni inte till Nova på söndag?

2011-01-07 @ 17:34:42
Postat av: Sofie

Nej tyvärr inte, vi ska på visning av ny bostad då. Vi grattar Nova nästa vecka istället :)

2011-01-07 @ 18:05:01
Postat av: Cathrine

Ja du är tillbax på bloggen :D. Kan relatera till kattsandsbekymret, men du har det ju x3!

2011-01-07 @ 21:10:55
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Annie

Myyys!! Ni har mycket att se fram emot- kram

2011-01-07 @ 22:17:43
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0