Lördag

Har precis gått 2,5:an i rydskogen och det var inte helt riskfritt. Borde nog ha väntat på ett par plusgrader innan jag bestämde mig för att gå där. Det är så mycket skönare och mer fridfullt att gå i skogen tycker jag än att skena omkring här i bostadsområdet. Avslutade min morgon med en varm solstund på Meddo vid lägerhyddan, nice.
Nu ska jag ta och städa lite här hemma och köra nån tvättmaskin, kvällen kommer att spenderas i hemmets lugna vrå då vi var iväg och kom hem väldigt sent igår...Känns inte helt ok att äta en QP cheese meny vid 23.20 på kvällen, blä.
Men ikväll ska jag göra lite godare mat, det blir någon sorts fläskfilegryta med champinjoner och paprika och rotfrukter till det.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jo men ibland är det faktiskt ok att äta mc donalds så sent;-)kraaaam

2011-01-22 @ 19:07:57
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0