Äntligen helg

Har haft en riktigt lugn och skön eftermiddag då jag slutade tidigt från jobbet. Det var tänkt att vi skulle byta golv i köket imorgon men så blir inte fallet ;(, M blir tvungen att jobba istället för sin kollega som blev pappa imorse :). Det nya golvet ligger i hallen och bara väntar, vi har lagt över in filt på det så att katterna inte tror att det är tidernas största klösbräda.
Ikväll blir det mys och jag hoppas jag blir kompenserad på något sätt för allt helgjobb på raken, kanske en bio eller restaurangbesök i helgen.
Ska väl bättra på min obefintliga solbränna något imorgon men då blir väl huden i ansiktet ännu torrare :/. Vad använder ni för ansiktskräm? Har ni något tips?? Själv har jag använt en från Clinique en längre tid men känner för att byta.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Jag kan inte ha min vanliga på vinterna (dvs clinique moist. gel) så nu har jag en från simple som jag köpte i england. Meeen tror de har nån variant av den på typ lindex oxå. Bra grejer med naturliga ingredienser!

2011-01-21 @ 20:23:50
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag rekomenderar gamla Nivea soft Body&Face Cream, alltid bra.Cirka 40kr. på Maxi!!

2011-01-21 @ 22:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0