Bruna Ferraribilar, mmm.

En tretimmarssittning hos frissan och jag är sjukt nöjd som vanligt. Nu går vi mot lite ljusare toner, mörk botten och både ljusa och nya bruna slingor+ en beige toning på det. Jag skippar helluggen och fortsätter på min snedlugg som börjat växa till en bra längd.

Tindra var borta när vi kom hem, hittade henne ingenstans inne och hon kom inte när vi ropade. Då vet man direkt att något inte är som det ska. Efter en stund hörde vi hur det kraffsade innefrån min byrålåda och när vi drog ut den så låg Tindra där :). Jag har ett svagt minne av att jag missade att stänga byrålådan helt imorse och tänkte att den drar nog Micke igen innan han sticker, och det gjorde han ju också ;). Det gäller att kattsäkra hemmet, inte låta toalocket vara öppet, inte stänga dörren till badrummet och inte lämna byrålådor öppna, inga vassa knivar som de kan ha ner framme. Vi är väl förberedda inför kommande barnsäkring av bostaden.
Ikväll ska vi se på filmen "Eat Pray and Love" om jag får bestämma, om Micke får bestämma ska vi se en norsk film som heter "Trolljegeren".

Kommentarer
Postat av: Annie

Hihi Tindra hade det säkert mysigt där i lådan. Håret låter skitsnyggt. Lägg ut en liten bild;-)

I kväll blir det Psalm 21-kram

2011-02-04 @ 19:41:22
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0