Afrodans

Nu serveras strax kvällsmat här i form av macka och filmjölk. När jag handlar bröd, mjölk och filmjölk bl.a kollar jag alltid noga på datumet och tar det som har längst hållbarhet. Ikväll på Coop i Lambo blev jag tillsagd av en annan kund när jag stod och kikade på filen. -De är likadana allihopa!! Sen rusade han förbi mig och togs ina varor i ett nafs just för att poängtera och det ska gå undan. Jag var så trött så jag hann knappt reagera, så jag sa inget.

Åkte direkt till Frisks & Svettis efter jobbet och körde ett pass Afrodans med några kollegor, jag tyckte det var jätteroligt, frågan är vad kollegorna tyckte :). Passet slutade med streching där jag lyckades få kramp i alla tår samtidigt, det var högst obehagligt.

Golvet är klart i köket nu och det blev verkligen jättefint, ett lyft för köket. Nästa projekt: Köksluckor!
Katterna gillar också det nya golvet och som invigning var någon så gosig att han/hon valda att lägga en spya där, nice? Not!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Efter att ha jobbat en period en mataffär VET jag att vill man ha längst hållbarhetsdatum på grejerna får man gräva längst in. Helt rätt! Knäppa människa som påstår annat!

2011-02-22 @ 16:36:01
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Mamma

Dumma gubbe!! Synd om dej lilla gumman....

2011-02-22 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0