Torsdag

Trots kraftig blåst gav jag mig ut på en promenad. Solen sken ju trots allt. När jag hade gått i ca 10 min försvann solen och det började regna, just my luck. Fint smått regn som piskade på kinderna när det blåste.

Det slog mig just hur stor Rasmus har blivit, sitter själv i sin matstol och äter majskrok och kämpar med att få i sig vatten genom sin nya pipmugg. Annars går det väldigt bra med maten nu, han älskar gröt och alla möjliga fruktpureer. Lagad mat och youghurt är inte fel det heller.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

det måste vara lite kul att ha en alldeles egen försökskanin att testa olika maträtter (puréade visserligen) på!

2011-12-29 @ 19:46:33
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0