Sju veckor

Dagarna springer iväg och helt plötsligt är Rasmus sju veckor. Han ler och har börjat få till små skratt. Idag var jag en snabbis på stan och trimmade min lugg och passade på att köpa lite mer kläder i strl 56, det går åt en del. Ikväll är det italiensk kväll i Nyköpings hamn, massor med italienska bilar och motorcyklar. Det hade varit kul att åka dit men det blir nog inte så. Jag hade gärna tagit motorcykeln dit så kunde restan av min familj åkt i bilen efter men vädret ser inte så lovande ut idag :/. Temperaturen har legat runt 16 grader och det ska visst blåsa upp ikväll.
Strax ska vi ta en promenad och ikväll ska vi fortsätta kolla på Dexter, nu är vi inne på andra säsongen.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Vilken söt bild! Det ser verkligen ut som att Rasmus är inne i en fas där han vill ta in allt av omvärlden :)



Jag har gjort klart en prototyp för tackkort till bröllop och jag tror att min mall för dopinbjudningskort kommer att vara något liknande. Vill ni ha ett vitt kort kan jag ta fram det till nästa vecka (plus några dagar för tryck och leverans). För just dopinbjudningar och andra babykort har jag planer på att även ha mallar med ljusblå eller rosa bakgrund. Dessa kommer dock att ta lite längre tid att få fram tror jag.

Till dopkortet kan ni välja text till framsidan (t ex "Inbjudan till dop" + barnets namn), text och bild till insidan och ev en miniatyrbild till baksidan där även min logo kommer att vara. Mycket text... Hoppas du fattar :) Hör gärna av dig om du vill beställa något så kan jag ta fram en prototyp med era önskemål!

2011-08-10 @ 18:36:15
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0