Prästens lilla kråka ♪ ♫

Rasmus och jag håller på att fixa iordning oss, strax ska vi vara på BVC. Idag kanske jag ska träffa Dess och Meija, hoppas på det :). Imorgon kommer "vår" mäklare hit för att värdera bostaden, det ska bli himla spännande. Det gäller att vara redo nu om man hittar något intressant. Efter att mäklaren har varit här måste jag vara hemma för vi fick ett vykort från en präst i Lambohovs kyrka som sa att han kommer förbi imorgon mellan 15-17 någongång för att lämna ett ljus och hälsa på Rasmus. Detta är alltså inte prästen som ska döpa Rasmus utan någon annan. Måste säga att jag tycker att det är en fin gest.
Snart borde prästen som ska döpa Rasmus ringa mig för att komma hit på ett dopsamtal, det är mycket präster nu.
Jag råkade kasta ett informationsblad om en föräldraträff/BVC-info som jag tänkte gå på, tror den var imorgon. Ska passa på att fråga om den träffen idag men det är ju frågan om vi hinner gå på den mellan alla mäklare och präster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

präster och mäklare...en annorlunda vardag! hoppas ni hann med allt :)

2011-08-23 @ 08:09:30
Postat av: Cathrine

det var jag som skrev föregående..

2011-08-23 @ 08:10:12
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0