En dag vid stranden

Idag har vi varit i varamon hela dagen, man glömmer bort hur fint det är där. Jag tog mitt första dopp, bättre sent än aldrig men jag kan väl inte säga att det var asvarmt i vattnet direkt.
Idag fyller Rasmus 6 veckor och just nu ligger han och sover i sin säng. Imorgon ska vi till BVC igen för att väga och mäta honom. Han börjar bli en stor pojke nu och idag började vi använda några kläder i strl 56.
Nästa vecka vankas det bröllop och jag tänkte jag skulle hälsa på på jobbet någon dag. Måste ta en sväng på hojjen snart också innan den möglar ihop i garaget.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Vilken underbar header du har nu Sofie!!!



SV: Tack så mycket! Visst blev de fina!?!?! Lilla Joline tyckte att jag var lika tråkig som Rasmus tyckte. Hon blev så trött på mig att hon inte ens orkade protestera när jag satte händerna under hakan på henne ;)

2011-08-05 @ 19:39:03
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0