Valborgsmässoafton

Kan ju inte säga att jag sover så länge på morgonarna längre, men det kan vara skönt att krypa ner en stund efter frukost. Kroppen kanske börjar förbereda sig inför tidiga morgonar??

Det ser ut att bli helt lovely väder ute idag och vi ska åka och kolla på nya utemöbler till altanen. Ett stort bord med 6 fällbara stolar med hög rygg vill vi ha, i vitlackerat trä. Det är inte jättelätt att hitta måste jag medge men Ulfåsa möbler verkar ha något passande så vi får hoppas att de finns kvar.
Igår var Jenny här och vi var en sväng på stan. Jag shoppade ny Adidas-tröja och en vit romantisk blus som kommer bli så himla perfekt till min kommande studioplåtning om några veckor :). Det kommer bli jättebra och jag har hittat en duktig fotograf som talar samma språk som mig både när det gäller hennes foton och för övrigt :).
I eftermiddag ska vi hem till svärmor och äta middag och jag tror att det bjuds på något riktigt gott. Senare sen ska vi ner till stan och kolla på mc-kortegen och sen blir det mys.
Angående våra gamla utemöbler hade mamma rätt och det är redan sju personer som har hört av sig om dessa (vi la ut annonsen sent igårkväll) det gäller bara att lägga ut saker och ting till "rätt" pris om man vill bli av med det snabbt.
Jag var och gjorde håret igår hos min frisör Josefine i Berga och jag blev blond, punkt. Har inte bestämt mig än om jag är nöjd :/. Måste smälta detta lite och ha ett felråd med Annie.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Den stundande fotosessionen låter spännande! Och du, det är alltid bättre att vara blond ;)

2011-04-30 @ 10:46:57
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag vet, blonds have more fun :)

2011-04-30 @ 11:02:11
Postat av: Annie

Hrrmm...jag har oxå rätt skoj ibland trots att jag har en mörkt chokladbrun färg i håret, haha;-) Håret är säkert jättefint och du passar i blont! Blev det lugg? Tavlan ser helt perfekt ut på väggen. Kram kram

2011-04-30 @ 23:15:39
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0