Påskdagen

Strax ska jag hoppa in i duschen för att sedan bege mig till Motala och träffa familjen. Men först ett snabbt stopp på Ikano. Kan inte stå emot min allergi längre utan måste ha tabletter nu! Det sura är att man måste äta antihistamin ett par dagar innan det verkligen hjälper ;(, ögonen är helt svullna och jag tycker synd om mig själv. Tanken var ju att jag skulle kämpa in i det sista med att inte ta en massa piller, gick sådär alltså.
Micke åkte till jobbet precis iklädd mckläder och med hjälmen i ena handen och babyskyddet i den andra (skulle lämna det i bilen åt mig) så himla söt :).
Jag har hittat den perfekta tallrikshyllan som jag ska sätta upp på väggen vid spjälsängen. Tänkte ha lite fina nallar och böcker på hyllan. Det var en tjej från Mjölby som sålde den privat för några ynka hundralappar så ikväll ska jag träffa henne för att göra affär. Ja, jag boar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0