Let it shine

Har haft en mysig dag i Motala idag. Var på M-blommor en sväng och hittade som alltid något fint :). Hos storsyster bjöds det på god fruktsallad med jordgubbar i som jag har längtat efter, konstigt tycker säkert ni som känner mig eftersom jag inte tycker om jordgubbar. Men nu är det andra bullar. Fick med mig Jenny till maxi också och det var kul att handla tillsammans, köpte med egna jordgubbar (Spanien) hem.

Jag är inte förtjust i att tanka bilen och det inträffar aldrig smärtfritt för mig. Idag när jag står och försöker få upp tanklocket rullar bilen iväg framför ögonen på mig...snacka om att jag blev förvånad, men jag snappade upp situationen snabbt och sprang efter bilen, ryckte upp dörren i farten och slängde mig in för att dra åt handbromsen. Jag ställde till en scen helt enkelt.
Nu ska vi laga middag här hemma och jag ska försöka få Micke att sluta digga runt till Tom Jones ;).
Känner mig förväntansfull inför visning av en god kandidat till större boende för oss.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vad fiiint det blev i fönstret....:-)

LOVE YOU<3

2011-04-10 @ 18:37:16
Postat av: Jennifer

Heej! Jag hann inte se att det var du på Mblommor därav mitt snabba "hej" haha, det var så längesen vi sågs. Hoppas allt är bra med er och den lille/lilla där inne :)



Kramar

2011-04-11 @ 20:00:39
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Handbromsen måste ALLTID vara i, det är mitt motto!

Vart kommer krukorna från btw? Jag gillar dom skarpt!

2011-04-12 @ 20:52:40
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0