Waiting for something...

Det var en envis hosta jag har som inte vill ge med sig.

Denna vecka har gått i rasande fart och imorgon är det äntligen fredag, mkt kul att se fram emot denna helg och jag hoppas er helg kommer bli lika fab som min.

För er som undrar så gick avmaskningen av katterna bra, mindre bra med Texas som fick en smärre chock (som vanligt) men de glömmer snabbt ;). Albin och Tindra fattade knappt vad som hände när de fick tablett (med Kalles kaviar) i mun och tittade på mig som om de ville ha mer...

Snart dax för mina för närvarande favoritprogram "Halv åtta hos mig" & "Idol", ingen aning vad vi ska äta ikväll så det lutar åt en smörgås, alltid nått. Idag har jag cyklat omkring överallt känns det som och mitt nya sadelfår som jag har fått av mamma (och alltid tar in för annars blir det stulet direkt ;)) fungerar alldeles utmärkt. Först fram och tillbaka till jobbet sen hem en liten stund och sen iväg till kolonin för att skriva kontrakt med nya ägaren. Affären har gått väldigt bra och smidigt och det uppskattar jag verkligen.

Kommentarer
Postat av: Annie

Va härligt att försäljningen är klar! Ses i morgon, skönt med fredag=)- kram

2010-09-30 @ 19:08:58
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: mamma

Duktigt Sofie att duinte glömmer stjärtvärmaren... Det är långt till nästa marknad. Kram

2010-10-01 @ 07:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0