Vinden avtog

Storm ute idag men det lugnade ner sig tills jag cyklade hem, kors i taket. Väl hemma nu är det dags för ett set med hantlarna och sen måste vi avmaska katterna. Har köpt tabletter till de som vi får försöka lura i de och brukar fungera bra om man ger tillsammans med kaviar :).
Måste köpa en ny vinterjacka också och denna gång ska jag köpa en riktigt VARM en. Om denna vintern blir som förra året tänker jag vara prepared. Skulle vara fint med en blå men jag tror inte den i mitten är tillräckligt varm. En röd vill jag absolut inte ha så det lutar åt en svart, trist men sant. Jackan till höger ska finnas i brunt också men verkar vara svår att få tag på i den färgen :/. En grön hade gått väldigt bra också.

Kommentarer
Postat av: mamma

Den till höger ser varm o go ut, Svart är alltid ett säkert kort. Fast det är ju riktigt snyggt med Vintervit oxå....

2010-09-28 @ 19:27:36
Postat av: Sofie

Det lutar mest åt den till höger, den finns i vit också, snyggt men opraktiskt :)

2010-09-28 @ 20:47:15
Postat av: mamma

Håller med,kram

2010-09-28 @ 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0