Sun and Rain

Dagarna bara springer iväg här. Jobbade i helgen vilket gick sådär måste jag säga ;) men idag är allt äntligen tillrättat, puh! Lite lugnare på jobbet idag vilket var välbehövligt och imorgonbitti (närmare 6.15) drar jag iväg till Stockholm i två dagar på ekonomiutbildning.

På fredag ska jag på en date på Ghingis och på lördag ska vi (INTE) på bröllop. Mkt kul att se fram emot och snart får jag uppleva en sensommar/höst i Italien.
Det finns bra och dålig stress och just nu är jag uppe i en väldigt positiv stress och kilona rasar av :).
18.15 ska jag återigen visa kolonin men innan dess ska jag hinna köra några set med hantlarna. Har kommit på en lösning för bröstmusklerna nu, jag bär helt enkelt in det långa "fåret" från garaget och använder det som bänk! Genialisk idé.

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja men gud så smart idé med fåret!! Bra tänkt;-)

Åh trist på jobbet två dagar med andra ord! Ha det så skoj i huvudstaden- kraaaam

2010-09-14 @ 17:36:19
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Cathrine

bänkpressfår, ett sånt borde alla ha!

2010-09-14 @ 21:24:20
Postat av: Emma

den där bilder ser vi stadigt på våra föreläsningar :) hehe

2010-09-23 @ 22:11:42
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0