Going sick without you

Som rubriken lyder så börjar jag bli sjuk, inte kul alls. Har haft lite känningar i halsen de senaste dagarna och nu ikväll är jag febrig.

Igår var vi på Ladies Night och det var helt ok. Det får godkänt av mig men jag tror detta var första och sista gången, jag hade väldigt trevligt sällskap iaf, kul att träffa Fia också.
Som jag befarade var där en del medelålderstantfylla...jagharintedruckitpålängeochgårallin..en stackars dam satt och kräktes INNAN showen hade startat. När vi var på väg hem ser vi en annan kvinna sittandes på (den blöta) marken med ryggen lutad mot framhjulet till en lastbil, tyckte hon såg tämligen chockad ut men jag kan ha haft fel.

Idag har jag varit en sväng på stan med min mamma och moster, det inträffar inte varje dag och jag agerade personal shopper. Avslutade shoppingen men en liiiten runda på Ikano innan Micke stängde och fann (tillslut) "Bare Fudge" mkt snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0