Kategori "Foto" har anlänt

Känner mig inte allt för pigg med min långvariga hosta. Men något som piggade upp mig idag hem från jobbet var att jag fick reda på att min kamera kommit, lycka! Nu är det ju inte så att man tar professionella bilder bara för att man har köpt en systemkamera (som många tror) utan nu är det hårdplugg i instruktionsboken som gäller tills jag får ett grepp om detta. Det gäller att lära sig inställningarna så att man kan få ut och framhäva det bästa (eller det man vill) av bilden. Bländartal och slutartid kommer bli mina nya bästa vänner. Var ju ändå tvungen att tjuvtesta lite...

Off we go!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Oh så skoj!! Du är duktig du, jag bara trycker på knappen och hoppas på att det blir en bild, haha;-)

Dags för Idol! Ha en mysig helg nu och hälsa M- kram

2010-10-01 @ 19:58:43
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: mamma

Nej, men vad gör lillen!!!

2010-10-02 @ 14:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0