Sista november 2010

Borta bra men hemma bäst skrev jag i förra inlägget, om man kommer ända hem ja. Min stackars mamma halkade innan hon kommit innanför dörrn hemma och slog huvudet i dörrglaset :(. 5 sprutor i pannan och 10 stygn senare såg hon ut som en mumie. Men världens finaste mumie med stygn i pannan.

Strax ska jag börja med lussebaket rond 1 och imorgon ska vi gå och se Harry Potter på bio :) ska bli jättemysigt. På torsdag har jag tagit ledigt, undra varför?! ;), då får vi besök av svärmor, svärfar och Peter. I helgen väntas mer festligheter så det är full rulle här.
Nä nu måste jag sätta igång med degen så jag hinner se Glamour under jäsningen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0