Nu räcker det!

Blev klippt livrädd när jag hörde en smäll på fönstret i vardagsrummet precis. Katterna som låg och sov i soffan alla tre var helt vettskrämda och jag kunde snabbt konstatera att någon just kastat snöboll på vårt vardagsrumsfönster, från vår altan, från vår baksida. På med kläder och ut på baksidan kunde jag se åt vilket håll de hade försvunnit (och kommit) och det var över vår grannes tomt alltså ingen allmänning. Jag skenade ut på gatan och såg några snorisar längre bort som försvann snabbt. Jag var ute ett bra tag utan att varken se eller höra någon. Hade jag fått tag i de j_vla snorungarna vet jag inte vad jag hade gjort, men jag hade definitivt följt de hem och snackat med föräldrarna. Det är INTE acceptabelt att gå på någon annans tomt.

Ja, jag blev och är fortfarande upprörd över detta.

Annars har jag fixat iodning här hemma idag och varit och solat, skönt. Fick en orkidé av Micke igår så det har varit lite pyssel med den, fick även tillhörande orkidékruka och kompost man använder istället för jord.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fy vilka odågor!!!! Det har aldrig mina barn gjort.... Eller??Kram

2010-11-20 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0