Krabi 2010 #3


Har precis fatt en Thaimassage och om jag inte var flexibel innan kan jag lova att jag ar det nu ;) Inte visste jag att man kunde boja kroppsdelar pa det sattet, haha. Hon holl i bada benen och gick pa mig, blev nagra skrik fran min sida nar hon korde in tummen allt vad hon hade i ena ankeln pa mig, samma ankel som jag slog i en planka pa en longtailboat for nagra dagar sedan och varken hade INTE gatt over, jaja, pa det stora hela var det skont. Nasta gang ska jag ta en oilmassage, tror den varianten ar lite mer skonsam.

Idag kom vi hem fran Koh Lanta, vi tog farjan dit igar och blev kvar over natten. Vi hittade ett jattefint bungalowhotell precis vid stranden, mysigt. Hittade schyssta fejk (saklart) adidas trojor for typ 90 spann st, mkt bra att ha att trana i hemma sen. Det var skont att komma tillbaka till Ao-Nang efter en battur pa narmare tva timmar och strax vantar en efterlangtad dusch.

Imorgon tar vi bat till on som heter Chicken Island och utforskar den och sen kommer det sakert bli ett fjarde besok pa favoriten Koh Poda innan vi kommer tillbaka till Sverige.


Bild fran hotellet pa Koh Lanta


Koh Lanta


Utanfor var bungalow


Buddistisk marknad Krabi stad


Marknaden


Me in a tuktuk


Vi hittade lite skugga pa Koh Poda


Longtail boat


Kommentarer
Postat av: Storasyster

HEJ

FÖRSTÅR ATT NI HAR DET VAAARRRRMT..:))

Men det ser såå fint ut på bilderna, visst är det fint på Lanta? Men skönt o komma till sitt ordinarie hotell ,,eller hur..:))

Många kramisar....

2010-03-15 @ 10:31:41
Postat av: mamma

Ja det är så man ska bo !! Ett stenkast från stranden.Det ser helt underbart ut.

2010-03-15 @ 14:00:22
Postat av: mamma

Det är så man ska bo!!! Ett stenkast från stranden.Helt underbart.

2010-03-15 @ 14:04:48
Postat av: WaTs

When are you coming home Sherls?!? Missing U :)

Ni ser ut att ha det gott och skönt! Hoppas ni mår bra! XOXO

2010-03-18 @ 14:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0