Ruby Tuesday

En helt vanlig tisdag och jag ska göra spagetti och köttfärssås, som jag har längtat ;). Hade tänkt att cykla idag men det regnade imorse så det fick bli buss istället, men i slutat av veckan väntas 12 plusgrader! Har sjuk träningsvärk typ överallt men det är rätt skönt ändå, ska troligtvis köra nått pass imorgon också.
Kul dag idag på jobbet, Kalle & Dess, ni förgyller min dag.
För er som inte redan vet så kan man gå in och kolla skatteåterbäringen from idag med e-leg.
Jag längtar efter detta! Kan nån bara sopa bort allt grus så jag kan ge mig ut ock köra, har provat att köra/bromsa på grus tidigare och det gick väl sådär måste jag säga. Börjar bli sugen på en Hypermotard men det verkar inte som om Micke vill diskutera det med mig, undra varför? NOT!

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha jag skrev oxå om återbäringen, kul liv;-) Men du jag fattar inget för jag är en liten fin flicka som inte vet nåt om motorcyklar...så varför? För dyr, för snabb eller är han avis;-) kraaaam

2010-03-23 @ 20:41:03
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

Han skulle bli såå avis ;)

2010-03-23 @ 21:31:35
Postat av: Annie

Haha köp! Den ser ascool ut;-) Många som skulle bli avis på vägarna tror jag!

2010-03-24 @ 08:00:45
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0