Soft Friday

Ikväll blir en såndär myskväll med sambo, tända ljus, Supernatural och pizza. Inte fel  alls. Imorgon däremot är det girls night out (och på tal om det jag menar faktiskt allvar när jag säger att jag vill gå på LadiesNight i sep, så kom igen nu, vi kan skratta åt kvinnorna som har ålderskris och visar brösten och bara sitta där och njuta av Brolle istället), och jag har köpt ett nytt nagellack kvällen till ära.
Och eftersom Kalle på jobbet gillar när jag lägger ut bilder på mina senaste inköpta nagellack är dessa bilder bara för dig.

Blue jeans är namnet och det kommer matcha mina nyinköpta (av Annie) marinblå nätleggings. Blir det för kallt imorgon kör jag på backup outfit som får bli nån form av ljusa chinos, t-shirt och en scarf kanske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0