En ny favorit?

Vi tar en köttfri dag idag och i ugnen står Arla kökets gröna lasagne som jag har hört mkt gott om. Att köpa bröd på söndagar är ingen hit så jag köpte ett pkt jäst istället och ska strax baka ut hålkakor. Produktivt värre är det nu.
Har legat mest i solen idag och läst sista boken i Twiligth-sagan, var i väg till rydskogen och intervallade mig igenom 5:an. Fy så trött jag blev och varmt var det också! Mkt skumt prasslande bredvid mig på spåret också och jag funderar på om det kan varit ormar eller nått?


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Den där är smaskens (utanlök dock! Har kört med den i en massa år och även introducerat engelsmännen för den :)

2010-06-27 @ 21:18:48
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

Den var verkligen jättegod, och Micke tyckte den var godare än vanlig lasagne :)

2010-06-27 @ 21:20:34
Postat av: Cathrine

Micke plockar pluspoäng hos veggoklubben!

2010-06-28 @ 15:22:53
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Hej gumman :-)).

Visst är den god.....mums...



Det kan va fåglar som prasslar på marken ...vi har det här i skogen när jag går med hundarna, men vilken sort vet jag inte,, orre el nåt..



Kramis

2010-06-29 @ 09:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0