Sunny Saturday

Solan var faktiskt framme i förmiddags och bjöd på blå himmel. Jag har varit iväg och kört att aerobic dance pass och avslutade med en sol. Har tagit en lång och välbehövlig dusch och nu bara myser jag omkring här hemma. Har faktiskt lärt mig att spela "fattig bonddräng" på gitarren och jag känner mig väldigt stolt över detta framsteg.
Ikväll ska vi tillaga lite kött och klyftpotatis och till detta ska vi försöka oss på en hemgjord bearnaisesås. Var på maxi förrut och inhandlade allt vad som krävdes för såsen och lite till. Kom hem med dessa söta servetter som jag ska duka med sen.

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh riktiga Sofie-servetter:-) Så fina! Maten kommer bli extra god när man får torka sej om munnen med en sån!

2010-01-23 @ 16:51:00
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0