I need a hero

Faktiskt skönt att komma in i vardagen igen, jag har varit lite veckovill på sistone. Nu är jag precis hemkommen från jobbet och Texas får i skrivande stund ett psykbryt på min ryggsäck i hallen, ryggsäcken med mina träningskläder i som jag skulle tränat i nu. Det blev inte så idag. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Blir en relativt kort vecka ändå det här för igår tillbringade jag hela dagen uppe i Stockholm på ett mkt intressant möte. På fredag slutar jag skapligt och det blir eventuellt en lunch på Ikano, de har bra parkering för lastbilar ute i Tornby och mitt tjejgäng kräver det ;), blir det ingen lunch hoppas jag på en fika nästa vecka på stan runt 17-tiden, det var alldeles för länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0