Hopeful Monday

Var sjukt trött imorse när jag vaknade och hade gärna legat kvar i sängen en stund eller varför inte hela förmiddagen. Nu är jag iaf hemma och ska ta mig ett varmt bad, har frusit hela dagen på jobbet. Jag frös ju inte mindre när jag kom hem och ramla omkull i snödrivan vid brevlådan heller, det måste sätt väldigt roligt ut för grannarna men vad gör man inte.

Har varit på två husvisningar i helgen och vi klickade inte med något hus. Det första var i Viikingstad och det var lite det som var problemet plus att vi aktar oss lite för hus med källare. Huset i Lambohov var mer ett kedjehus men väldigt fint med nyrenoverade badrum och golvvärme i garaget, tyvärr kändes huset för litet så det blev inte aktuellt heller. Det som känns skönt är att vi inte behöver ha någon stress och att vi bor väldigt bra som vi gör.
Imorgon ska jag till tandläkaren för er som är intresserade och på onsdag blir det fika med tjejerna på Waynes.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas tandläkarbesöket gick bra. Själv mår jag inte så bra så jag vet inte om jag vågar komma imorn, får nästan vänta o se. Jag ringer dej imorn- kram kram

2010-01-19 @ 11:11:10
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0