Annie vet du vad? Han går!

Har varit ute på Ikano tillsammans med Annie och Elliot. Vi besökte mitt gamla jobb och tog en lunch där. Lite shopping hann vi med också :). Nu är jag hemma en sväng och strax ska jag åka till gymmet och möjligtvis hinna med en sol också. Imorgon är det 18-års kalas i Motala och innan vi beger oss dit ska vi på en husvisning. Ett helt perfekt hus som jag har blivit kär i, byggt på 50-talet men renoverat och fint inuti. Tyvärr måste jag väl säga att jag inte tror det blir aktuellt då det ligger i Vikingstad :(, men kolla ska vi göra iaf.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

vikingstad må låta som världens ände, men det är ju kanonbra med pendel och grejer dit, inne i stan på 10 min ju

2010-01-15 @ 17:54:05
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Annie

Håller me cat! Hitta ert drömhus, man kan alltid ta sej till stan på nåt sätt. En andra bil kanske?

Tack för idag gumz- klem

2010-01-15 @ 19:36:44
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0