Movies

Har precis haft ett telefonmöte med filmklubben, klubben består av två medlemmar, jag & Annie. Vi recenserar filmer vi sätt ger tips och har rätt bra koll på kommande filmer. Jag tycker om krigsfilmer i alla former och jag fick två bra tips av Annie på filmer jag ska se, dels "The boy in the striped pyjamas" & "The Kite runner" (Flyga drake). Skulle vilja se Tim Burtons nya film "Alice i underlandet" på bio men den har premiär 3/3 samma datum som vi åker till Thailand så den kommer vi troligtvis missa i den största salongen på filmstaden. Vad jag förstår ska man kunna se den i 3D också. Får nog vänta med den och se den i vår "minibio" hemma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0