Life is like a box of chocolate

Texas höjdpunkt idag var när husse tog hem en kartong från jobbet. Kartongen ska skickas till Malmö med mina gamla Doc´s i som har blivit sålda på Tradera, mkt bra. De har legat i förrådet i ca 9 år i hopp om att fötterna ska bli mindre. Cat berättade för mig att fötter krymper när man är sådär 80 år och jag  funderade ett tag på om jag skulle spara de men hur skulle det se ut. Men ändå så säger mig någonting att när vi är 80 år kanske det är just Dr Martens vi knallar runt i tillsammans med moderna kläder, vad vet jag?
Det känns som den här veckan kommer gå fort, jag har mkt inplanerat med Stockholm osv.
På fredag tänkte jag göra en smörgåstårta, blev så sugen när jag såg att Annie hade gjort en. Men det blir nog godast att äta den på lördag då. Ikväll har jag varit iväg och tränat och tjejen som har passat är sjukt duktig och det märktes att det inte var bara jag som tyckte det för vi var ca 45 st i salen, mäktigt.

Kommentarer
Postat av: Annie

Söööt bild! Det är visst nån mer som vill va me å bilden:-) Gott med smörgåstårta men som sagt gör den dan innan men spara allt det "snygga" till servering. Vi hörs snart-klem

2010-02-09 @ 21:02:09
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0