Here I come!

Idag är en härlig dag med hopp om stora förändringar. Kallt och fint ute och t.o.m solen har tittat fram, hoppas det fortsätter så i helgen. Imorgon ska jag och Nadja åka till Ljungsbro för att gratulera Annie som fyller år idag! :).
Restan av min helg består säkerligen av träning och av att bara vara hemma och ta det lugnt med kissarna. Får se om det kan bli någon tripp till Motala kanske. Nästa vecka står Stockholm på schemat med en ekonomiutbildning som jag ser fram emot, ska verkligen bli jättekul, och roligt att träffa lite människor från vår nya avdelning också. Det blir några Stockholmsresor framöver och jag hoppas verkligen att det inte är några inställda tåg eller förseningar. Bakade det goda brödet igår igen så jag ska passa på att frysa in en limpa, perfekt att bara kunna ta fram. Vad kvällen bjuder på för mat är inte riktigt fastställt och ska jag vara ärlig så har jag ingen direkt motivation till att fundera över det heller. Problemet är bara att när jag inte gör det består min middag av knäckebröd som också resulterar i att det inte blir någon matlåda på jobbet :/.
Damn! Jag ser att jag missade Glamour av att sitta här och skriva om precis ingenting alls. Blev tipsad om att kolla på en fransk dokumentär om andra värlskriget så jag kanske ska kolla på ett avsnitt av det. Finns på SVT Play, jag tror den heter världens undergång eller nått annat upplyftande. Jag såg nyligen den tyska filmen "Der Untergang" som är en dramatisering av den verkliga händelsen under andra världskriget allra sista tid. Mycket bra, men tung.

Kommentarer
Postat av: Annie

En mycket bra dag att vara lycklig på:-) Nu är det bara 25 dagar kvar till resan ser jag. Ses imorn.Myyys!- kram kram

2010-02-05 @ 19:12:12
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, nu går det undan :), fina smörgåstårtor förresten. Kram

2010-02-05 @ 19:27:39
Postat av: MAMMA

JAG LÄNGTAR EFTER DEJ I MORGON.DET BLIR HEDERLIG SÖNDAGSSTEK. HOPPAS DU FORTFARANDE TYCKER OM DET.JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK PÅ ER SOM STICKER TILL KRABI.MEN JAG FÅR SE FRAM MOT MIN SIDE RESA I JUNI.KRAM MAMMA.

2010-02-06 @ 23:56:32
Postat av: Sofie

Du har Caps Lock intryckt mamma ;) Jag ser fram emot söndagssteken :)

2010-02-07 @ 11:03:34
Postat av: mamma

ok.Det var inte meningen.

2010-02-07 @ 11:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0