Friday

Wohoo äntligen helg, som jag har längtat. Imrogon ska jag ha en lång och skön sovmorgon. M är ledig och vi ska fixa det sista inför resan i helgen. Växla pengar och införskaffa mig ett par solglasögon och div andra prylar. Måste ut i förrådet och släpa in sommarkläderna gå igenom allt och tvätta. Hoppas jag hittar mitt Ducati-linne som har varit försvunnet i sådär 6 månaders tid. Detta påmminer mig om att jag borde köra en maskin kläder nu faktiskt. Det regnar ute och på väldigt lång tid har vi äntligen fått se en skymt av barmark, härligt.
Ikväll ska vi laga en av mina favoriträtter kyckling och parmaskinka med balsamvinägersås och så massa rödvin till detta, låter inte så dumt va? (Receptet finns i bloggen någonstans eller på Arlas hemsida).
Snart kommer Cat hem till Sverige igen och då tycker jag att vi festar, passar perfekt då jag har hunnit komma hem från Thailand. Vi kan ju låta utgångsbiten vara öppen så ser vi vad kvällen bjuder på.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

wooo, kommer vi hem nästan samtidigt, ypperligt tillfälle för intag av rusningsdrycker!

2010-02-26 @ 19:00:09
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0