Friday it is!

Det är riktigt kallt ute och jag är trött på kylan nu, blir ju inte bättre när det blåser heller. Inte långt kvar till värmen för min del nu och jag förväntar mig att all snö är borta när vi kommer hem. Kan någon ordna det?! Något annat som behöver ordnas är Linköpings stadbussar som idag gjorde att jag fick stå ute i kylan närmare 30 minuter och sen när jag väl kom på bussen hann jag inte ens ut från Lambohov innan den gick sönder och vi fick vallas in som boskap i nästa buss. Näe vet du vad, att åka kollektivt är inte kul. Jag längtar till vår/sommar när jag kan ta hojjen till jobbet istället :).
Kvällen blir en lugn hemmakväll med film och god mat. Nu ska jag fortsätta mysa i min fleecetröja, äta upp min bulle (jag bakade MÅNGA bullar igår) och försöka komma ihåg hur Photoshop fungerar.
Australien -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0