101207

Här råder bloggtorka och jag funderar starkt på att lägga ner den. Såg precis att Cat skrivit ett inlägg sådär efter 6 månader så vi skulle ju kunna skriva i skift ;). Fick skjuss hem från jobbet av Peter och Birgitta som var vid mitt jobb och lastade två bilar fulla med kläder och saker som Lasse ska ta med sig till Östeuropa. När jag tänker efter fick jag ju faktiskt skjuss till jobbet imorse också, tack älskling!

Ett stort grattis till Dess som äntligen har fått sin lilla flicka och tack för kortet jag fick förut, hon är verkligen jättesöt!!
I söndags bjöd jag till soffmys här hemma i vanlig ordning och det var jättetrevligt. Cat, Annie och Bojjtan kom så vi var en liten skara. Lite trist att det blev så dålig uppslutning när man gör sig till så nu sätter jag punkt för soffmys.
Får se om tjejgänget hinner träffas nått innan jul men det vore nice med en fika på stan eller så.
Jag är jättenöjd med min Macbook och jag råder alla som funderar på att köpa en ny dator att investera i just en sådan, ni kommer inte ångra er.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Satt just och funderade över om jag skulle offentliggöra att bloggen är back on, men du hann före! Näej, jag gillar dina soffmys och avgudar allt som du bakar ju :)...

2010-12-07 @ 21:19:26
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Annie

Samma här!! Soffmys är en mysig liten tradition=) Uppskattas verkligen. Tänk om och tänk rätt, hihi!-kram

2010-12-08 @ 21:27:43
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0