ett slut kanske?

En mindre storm på hemvägen idag. Säger det igen men jag föredrar regn framför blåst. Denna vecka rullar på som vanligt och på lördag sympatijobbar jag för Mickes skull ;). inte kul att jobba varannan helg speciellt inte när det är fint väder. Nu har jag ju iofs ingen aning om framtida väderprognos so..

Måste ge mig själv en klapp på axeln som har lyckats gå ner 7 kilo (stolt) och har med andra ord inte så många kvar tills jag är helt nöjd. När jag har nått min målvikt tänkte jag köpa mig en schysst kostym för att fira.

Har fortfarande inte bokat hotell till Rom, har lite fobi för heltäckningsmattor men de flesta centrala hotell har visst det så det är nog bara att bita ihop om man inte vill lägga ut en förmögenhet, och vem vill det när man ändå skener ute hela dagarna? Har börjat spåna i att eventuellt köpa fotbollsbiljetter tills vi ska dit, kommer nämligen fram en söndag vid lunchtid så nån match borde väl finnas. Olympiastadion i Rom rymmer 82000 åskådare så det skulle vara riktigt mäktigt!

Kommentarer
Postat av: Annie

Stolt ska du vara!!! Riktigt duktig. Känner mej oxå stolt över dej;-) Snyggt med kostym! Såg filmen igår, kalla mej Annie Jones=) Vill oxå ha ett sånt jobb, haha- kram

2010-08-24 @ 17:49:55
URL: http://mintass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0