Valborgsmässoafton

Slutade tidigt idag och det var väldigt skönt. Valde att gå hem från jobbet idag (jäkla stegtävling) och det gav mig närmare 8000 steg och en blåsa under foten, men det var det värt :)

Nu ska jag bara slappa lite här hemma och ikväll ska vi åka i mckortegen till Skänninge, har försökt få ihop ett gäng men uppslutningen har varit sådär måste jag säga, vi som kör sport/caféracer kanske inte känner oss hemma på samma sätt som allt annat krom och läder. Förhoppningsvis följer Peter med iaf.

Blev endel shopping på stan igår med Micke, bl.a ett par randiga tygskor. Bild kommer senare. Hade tänkt att ta en premiärglass på Bosse´s men vi blev för hungriga och var tvungna att äta riktig mat istället.

Ett kärt återseende bestående av Anna & Emma från dansklassen, mycket kramar där. Vi får dra ihop någon fika/utgång/rosé på sko variant snart så meddelar jag dessa goa tjejer också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0