Mc kortegen

Mäktigt. Sjukt många mc och den övriga trafiken stod still. Alla trafikljus var avslagna och vi gled på led genom stan (vilket var rätt jobbigt för händerna) och sen vidare mot Vikingstad/Mantorp/Mjölby och slutdestination Skänninge. Kunde inte tro att det skulle vara så mycket folk som stod längs vägen för att titta/heja/vinka och jag körde min drottningvink från hojjen ;), nävars men såklart man vinkade till små barn som blev glada. Det hade säkert varit fler hojjar ute om det inte hade regnat när vi startade. Jag tror vi såg max 1 till Ducati och Micke hade rätt när han sa att det mest var glidare, men vad sjuttsingen det måste vi ändra på. Blev glad när jag fick sms från Kristin som hade sett oss köra förbi :) Hade tyvärr ingen som kunde komma och kolla.


Kommentarer
Postat av: Annie

Fan vad snygg du är!!! Jättefina bilder. Mer rumpvärmare i form av får åt folket;-)kram

2010-05-01 @ 10:16:57
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Cathrine

mäktigt att köra kortege ändå!

2010-05-01 @ 19:40:52
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Kusin Therese

Hej!

Vi va i skänninge och tittade, men såg inte dig, inte lätt med hjälmarna på ;-)

Vidar är helt tokig i motorcyklar.

Hoppas allt är bra med dig!

kram Kusin Therese

2010-05-02 @ 21:18:48
Postat av: Sofie

Typiskt, vi var där till typ halv nio bara. Allt är bara bra här, hoppas detsamma! Kram Sofie

2010-05-03 @ 20:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0