Höstlegender

Har varit ute och kört motorcykel i 3 timmar med Micke och Tonny, blev lite småkallt på slutet när mörkret föll på. Vi körde mot Söderköping och sen vidare mot Ringarum, Björsäter, Bankekind och sen hem. Mycket slingriga vägar med tvära kurvor. Det var skönt att värma sig med ett bad när jag kom hem. När jag badar går Albin alltid balansgång på badkarskanten och är väldigt nyfiken på vattnet, idag var han lite väl nyfiken och jag fick katten i knät, nice, tur att han inte sprattlade runt som en galning för då hade han troligen rivet söder hela mig, istället blev han helt lugn och avslappnad (vattnet var rätt varmt) så Micke hann hämta en handduk och fånga upp honom. Nu luktar han gott och är ren och fin :).

Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va fina mc ni har o vilka söta hästar

2009-09-27 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0