God damn it

Jag har alltid hävdat att det inte är min starka sida att göra tzatziki och det står jag fast vid. Ikväll köpte jag en himmelsk god tzatsiki som ni bara måste prova...Märket är Fontana och den heter typ "äkta grekisk tzatziki" (finns på Maxi).
Brukar säga att jag får gamnacke när jag dricker vin och ikväll har jag druckit ett par glas och är sådär lagom slirig ;), problemet var att det ikväll inte var huvudet/nacken som blev avslappnat utan min tunga, vilket resulterade i att jag bet mig i tungan så fruktansvärt illa när jag åt att den svullnade upp och jag fick ett jack i den!  Jag grät självklart en skvätt eftersom jag alltid gråter när jag gör mig illa, men nu börjar svullnaden lägga sig lite, lucky me! Nu ska jag fortsätta att kolla på filmen "Krig & fred".
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0