En sten vid en sjö i en skog

Hemma från Västervik och jag har haft det hur bra som helst. Bästa friskvårdsdagarna ever, förutom en liten incident som inträffade idag :/. Jag och Desirée bestämde oss för att ta en naturskön promenad med hennes teleobjektiv och ta lite fina bilder. När jag skulle ut på en sten i vattenkanten upptäckte jag (försent) till min förfäran att det var snorhalt på klippan av alla alger och skit, ner i vattnet glider jag med skor och allt likt en bobsleigh! Självklart hade jag min nya långa stickade tröja på mig som blev både smutsig och blöt och ligger just nu i maskinen för andra gången, och jag tror faktiskt inte att den går att rädda, fuck.  
Nya glasögon är beställda och M har bestämt sig för att byta bort Multin mot en 696:a, nice! Ikväll blir det film och chips. 
Var rädda om er därute man vet aldrig när man halkar på en klippa!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Ett ofrivilligt höstdopp...yikes! Håller tummarna för koftan.. Kram

2009-09-18 @ 21:31:29
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0