Limbo

Funderar på om jag ska avsluta mitt Feelgood kort. Eller inte, har ju haft det i många år och de har väldigt mycket mångsidig träning så det vore kanske dumt? Känner mig rätt omotiverad till att träna då det är så trist att alltid träna själv. Detta är inget som har hänt plötsligt, jag har alltid tränat själv men det blir liksom lite mer svårdraget bara. Jag gillar att träna och röra på mig och borde göra det minst 3ggr i veckan på gym och dylikt. Har funderat på löpning istället men jag gillar ju inte ens att springa! Det räcker med den biten jag springer till bussen varje morgon. På lördag ska jag och M till simhallen och prova om det kanske skulle vara nått, hmm..simma eller? Kan nog bli rätt trist i längden, det kommer nog sluta med att jag behåller mitt kort på Feelgood och kommer till insikt med att det bara är jag själv som måste ta mig i kragen :) 
Har varit ute på en långprommis med M precis och nu ropar han från köket att han vill ha hjälp med maten, så jag borde nog gå och vara en hjälpsam sambo.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Annie

Långpromenader är bra träning;-) Fast det inte känns riktigt som träning och sånt gillar man ju!

2009-10-21 @ 19:50:06
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0