Berga Herrfrisör

Lite otippat men jag har varit hos frissan idag färgat/slingat/klippt. Ringde "min" frisör och hoppades verkligen på att hon inte skulle ha någon tid att erbjuda när jag hela tiden ville gå till en annan. Men vågade inte riktigt ta steget att "göra slut" även om det kanske bara var för en gång :). Så jag knallade iväg till Berga centrum efter jobbet och gick till Dessies kompis som var hur duktig och noggrann som helst :) det tog 3h men det var det värt. Klippte upp det väldigt mycket så nu händer det lite. Nya blonda slingor, någon mörkare brun och så en varm mellanbrun. Nice!

Lite banan/choklad som denna trädkänguru

Imorgon är det fredag redan och denna vecka har gott väldigt snabbt, ska bli skönt att ha helg tillsammans med M som är ledig.
Mys!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh håret låter jättefint! Bilder upp på blogg!-kram

2009-10-23 @ 12:06:16
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0