091008

Snart ska jag göra pannbiff med potatis, gräddsås och stekt lök, jättegott :). Har jobbat i Norrköping idag och inga incidenter idag som sist jag hade prov i Linköping (stackars mig) dagen har gått relativt snabbt ändå och jag blir förundrad över min tillfredställelse av att lösa Suduko. Var på stan efter jobbet och hämtade mina nya glasögon, de var hur snygga som helst btw. Skönt med fredag imrogon och i helgen ska jag bara ta det lugnt. Är sugen på att baka lite så vi får se om det blir något, har fått recept från syrran på några chokladkakor som jag kanske ska testa och inväntar även recept på några blåbärsrutor som lät gott. Dags att börja fundera över vad jag ska bjuda på inför kommade/årliga adventsfika kanske haha.

Idag blir det ekologisk lingonsylt till middagen, borde koka själv men har ingen aning om hur man gör, får nog gå i skola hos mamma först :)

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0