Den 15 maj

Igår var jag äntligen och fick min sminkning, de har sjukt lång väntetid för detta så för er som ska dit, RING OCH BOKA NU! Jag valde en kvälls make-up med chockrosa och guldfärgade skuggor och jag blev helnöjd. Därefter sprang jag in på MQ och köpte en Bondelid jack/tröja som jag hade spanat in. Nadja mötte upp mig och vi slog oss ner på Storans uteservering för ett glas vin/öl. När Jenny kom beställde vi in lite oliver och vitlöksbröd, mycket gott :). Kvällen var toppen och vi avslutade på Magnolias uteservering, och efter ett par drinkar och ytterliggare två glas rosé var jag i farten... Micke kom och hämtade två vingliga chicks med BK-mat i högsta hugg. Jag hade astrevligt igår och jag måste säga att jag är imponerad över hur bra sminket höll sig trots att jag sov med det! Vaknade inatt och såg mig själv i spegeln, nice, skuggorna och allt satt på plats.
Igår var en stor dag för många, min svärfar Ib fyllde år och vi ska i eftermiddag åka till Rimforsa för att gratulera honom. Någon fyllde två år också och ingen mindre än Albin var födelsedagsbarnet :). Desirée klarade sitt körprov igår så nu har hon kökort, jag är så stolt över dig gumman! Det har varit två väldigt intensiva och påfrestande veckor, men nu kan du andas ut :).

Här kommer lite pics från kvällen.

Nu ska jag fortsätta busa med Albin som alldeles själv har hämtat ett ihopknögglat kvitto att leka med från min påse från Make up store.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du blev!!!! Tack så mycket! Ja, nu kan jag äntligen andas ut :) Snart är det din tur och det kommer gå lika bra för dig! Ha en jättebra helg nu. Kram Dess

2009-05-16 @ 23:37:18
Postat av: Annie

Värsta snygga bruden! Mycket bra:-)

2009-05-17 @ 00:49:07
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Cathrine

kalasfin sminkning, hoppas du bunkrade upp med produkterna dom använde!



Jag håller tummarna för att Texas dyker upp snart, förhoppningsvis är han bara ute på en långpromenad och kommer hem när han tröttnat. Kram

2009-05-17 @ 13:29:53
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0