Jag - en hårding??

Har börjat fundera över min eventuella personlighetsförändring. Jag har börjat känna mig som en tuff och hård tjej, detta antagligen pga motorcykelkörningen. Det här är inget jag är bekant med och det känns lite creepy när det liksom kryper sig på. Är detta för att jag själv tycker mcförare är rätt coola eller? Jag vill bara vara snälla söta Sofie som har skaffat sig ett nytt fortskaffningsmedel. Jag har under min undersökning kommit fram till att jag inte är ensam om detta, men ser fortfarande ingen lösning. Var denna känsla något som man fick på köpet eller? Varför blev jag inte förvarnad? Mitt enda hopp är min rosa hjälm som sänker detta intryck något. Går det att blanda?

 


Kommentarer
Postat av: Cathrine

haha, jag tror på en kombo av de två! lite schizo är vi nog alla, variation förnöjer tillvaron :)

2009-05-07 @ 04:06:20
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0