Elins konfirmation

Idag har jag varit i Motala och kollat på Elin som konfirmerade sig, de var jättefina och duktiga. För gemenskapens skull tog även jag nattvarden, lästa alla böner och sjöng med i psalmerna. Efteråt bjöds det på kalas hemma hos Jenny med massa kallskuren mat, smaskig marängtårta och kakor. Jag hade min bondelidklänning och vita kilklacksskor, och det blev rätt kallt i eftermiddag när solen gick ner så jag var snabb med att byta om när jag kom hem och på med gosiga strumpor.





Nova växer så det knakar, snart är det dags för dop, och jag ska bli Novas fadder! :).


Marrängtårta


Frusen jag byter om i all hast!


Tack Danne för grym skiva, högsta volym hela vägen hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0