Thailand tomorrow

Wätt dåligt med uppdatering från Mjärdevi. 
Ja då var det äntligen dags för resan till Thailand, vi åker imorgon och Peter (som ska bo hos oss och ta hand om kissarna) hämtar oss på förmiddagen och skjutsar oss till flyget, det ska bli grymt skönt att flyga från Norrköping. Synd bara att jag råkar vara hemma just nu och med andra ord sjuk, jag har känt mig rätt hängig sen i måndags men inte så sjuk att jag direkt har behövt att vara hemma men nu när jag tänker tillbaka borde jag kanske ha varit det ändå. Sjukdomen har liksom legat i bakhåll och attackerat så fort den sett sin chans när jag kommit hem och tagit det lugnt. Nu får jag sota. Förhoppningsvis är jag på bättringsvägen redan imorgon, det gäller ju att tänka positivt och vi har ju klarat oss rätt bra ändå kan man tycka, vi hade ju lika gärna kunnat ligga i maginfluensa och grejer båda två, men så är inte fallet. Bara en dunderförkylning, feber och lite härlig hosta som grädde på moset. Jag har mycket medikamenter hemma så jag äter allt som bara går.
Nu är det bara packningen som återstår, ska gå igenom lite sommarkläder och försöka så gott det går att göra mig sommarfräsch. Sugar Rose på tårna (ej mycket till naglar) och Baby Pink (från Aussie) på naglarna, blir nog bra om jag bara orkar fixa lite, känner mig matt av minsta ansträngning tyvärr. But hey! att vara sjuk i Thailand är väl inte så dumt ändå? värre att vara sjuk här hemma med ett kallt Sverige utanför dörren.

Kommer uppdatera någon gång från Thailand med lite pics.



Ha det gott för det ska jag ha!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är inte alls avis att ni ska fara till värmen. Jag gillar att ligga i soffan och snora och vara förkyld...:(

Hoppas att ni får en kanon resa och ta hand om er! KRAM:)

2009-03-05 @ 14:47:30
URL: http://jennyliii.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack tack!

Ser fram emot härliga semester bilder:)

2009-03-05 @ 15:01:08
URL: http://jennyliii.blogg.se/
Postat av: wATs

Önskar dig världens bästaste resa!

/jag och alla här på kontoret

2009-03-05 @ 16:12:45
Postat av: Annie

Kommer sakna dej massor!! Ha det jättebra o sola lugnt. Ingen cocos-olja första dagarna ;-)klem

2009-03-05 @ 18:03:31
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Detta är planen; från thailand har ni max 12/13 timmar till mig, så ta nu tillfället i akt och åk dom där extra flygmilen...

2009-03-06 @ 08:02:01
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0