Shoreline

Kvällen har tills nu ägnats åt musik (har gått igenom hela datorn och valt ut ca 70 favoriter) och att försöka förstå varför i hela fridens namn min usb-sladd till den nya mobilen inte passar? Har jag fått fel? Har någon micklat ner fel sladd i min kartong, detta kan ju inte vara möjligt? (Det börjar kännas som (Jenny säger) ett I-landsproblem). 
Skönt med helg (fast jag ska ju iofs jobba söndag men men, det är ju självvalt) bror hämtar mig imorgon och då ska vi besöka största delen av Linköpings mc-handlare, hoppas på att finna ett par skjyssta stövlar och en halskrage kanske, och varför inte en fransjacka och skinnväst när jag ändå håller på ;).
Tro det eller ej men jag ska troligtvis (om det sitter bra) köpa mitt ryggskydd (kalla kårar) på Lidl! Det skyddet och Halvarssons har fått hög säkerhetsklassning i tester. Det ni! ser fram emot att känna mig som en ninjaturtle ute på vägarna i vår/sommar.

Så skönt när man kan reda ut saker och ting och verkligen prata om det. Lätt att man börjar tolka saker på fel sätt och beskylla sig själv, men bli inte nervösa mina vänner allt är i sin ordning nu.

Ikväll blir det final i Let´s Dance och pizza från Fiket, nice!

Ett stort grattis till J & T som har blivit föräldrar idag eller rättare sagt inatt. Hoppas familjen mår bra och ett stort lycka till ifrån mig (och Micke, han hälsade förut).


Girls just wanna have fun!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Så Donatello, Rafaelo, Michelangelo eller Leonardo, vem satsar du på att likna mest?



Är det Jenny på jobbet som har anlänt med sin avkomma?? Hälsa så mycket från mig i så fall!



2009-03-28 @ 01:29:33
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0