...hemma bäst.

Texas mår bättre och svullnaden har gått ner så han behövde aldrig besöka Valla idag. Vi håller god koll på honom och såret (som för övrigt ser ut att läka) och skulle han på något vis bli sämre åker vi in. 
Har varit vaken till och från inatt, kunde inte sova längre än till kvart över fem och var på jobbet vid 06.40. Fullt ös idag och jag tror inte det kommer lugna ner sig i första taget, inte denna vecka varjefall, blir jobb på söndag också.
Mamma och syrran hämtade mig och det var mysigt att umgås med dem efter jobbet, kollade på alla kort och fikade.
Nu ska jag släpa mig in till duschen och förhoppningsvis orkar jag se klart Twilight ikväll.

Goodbye! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0