Hello Sweden, Thailand calling!

Skriver fran ett varmt Thailand och da menar jag varmt! Det ar val typ 30 grader i skuggan skulle jag tro och vattnet nastan likasa. Hur skont som helst, bara ligga och gotta sig pa stranden och bli serverad farsk frukt och avsluta med en helkroppsmassage for typ 60kr, det ar inte daligt mina vanner! I tisdags traffade vi bror med tjej + bat, det var helt outstanding, vi fick en rundvandring utan dess like. Pa tisdag som kommer ska vi traffa dem igen men denna gang iland, vi ska bada och umgas i Patong. Sondag - mandag ska vi aka till Phi phi island, sova dar en natt i bungalow och aven gora en mindre utflykt darifran runt ett par oar, ska bli mysigt och Micke hoppas pa bra snorkling, jag far se om jag har vad som kravs ;). Vi badar mest pa Karon beach dar det for tillfallet ar riktigt hoga vagor, riktigt kul faktiskt. Hojdpunkten pa dagen ar nar man har kommit upp till rummet, tagit en svalkande dusch och promenerar till Kata beach far att avnjuta en cider i solnedgangen for att sen ga barfota i havsbrynet till en restaurang i anslutning med stranden. Hall till godo med solbrannan, one week to go!!! See ya suckers!




Hotellrummet


Bjuder pa en osmickrande bild pa mig nar jag aker TukTuk.


Superstar Virgo


Jag provar kaptenens stol



Jag provar scenen ombord


Jag & bror


Kata beach


Pa balkongen


Kata beach

Kommentarer
Postat av: maria

ser jättehärligt ut gumman =) Jag e inte ett dugg avundsjuk :p

Hälsa Micke

2009-03-14 @ 08:27:50
URL: http://theroadqueen.se
Postat av: Annie

Å skojs med uppdatering. Fina bilder, vilken båt!! Häftigt. Det låter som ni har det jättebra. Ska bli kul att kolla på kort sen när ni kommer hem - massa kramar

2009-03-14 @ 16:27:38
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Låter himla nice det där, skulle inte ha nåt emot massage var och varannan dag!! Sola på ;)

Kramar

2009-03-15 @ 03:29:36
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: WaTs

Yes, hallo... who´s there... the connection is kind of bad :P



Ni ser ut att ha det väldigt väldigt skönt och det är jag glad för. Fortsätt att njuta, så ses vi snart!



XOXO





2009-03-15 @ 23:45:03
Postat av: Dessi

Vilka fina bilder! Ni ser ut att ha det toppenbra =) Se till att njuta sista tiden nu så ses vi på måndag :)



Kram Dessi

2009-03-16 @ 15:42:26
Postat av: Jenny

Åh vad det ser härligt ut!

Hoppas att resten av er resa kommer vara kanon!

KRAM

2009-03-16 @ 22:34:56
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0